مشاوره دیجیتال مارکتینگ

_

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی به انواع روش‌های تبلیغات و بازاریابی برای محصولات و خدمات در بستر اینترنت، با استفاده از تمام ابزارها و رسانه‌های دیجیتال موجود در فضای مجازی از جمله وب سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی می‌باشد.

دیجیتال مارکتینگ می‌تواند با استفاده ار متدها و شیوه‌های علمی روز دنیا باعث توسعه کسب و کارها، جایگاه بهتر و حضور پررنگ‌تر در بازار نسبت به رقبا، تقویت برند و گرفتن سهم بیشتری از بازار هدف و در نهایت افزایش فروش شود. اولین گام برای دست یافتن به راهکاری قابل اعتماد جهت دریافت نتیجه موثر از دیجیتال مارکتینگ مشاوره کسب و کار است.

مشاور دیجیتال مارکتینگ 

مشاور دیجیتال مارکتینگ می‌تواند شخص یا سازمانی باشد که تحقیقات استراتژی کسب و کار را انجام داده  و استراتژی بازاریابی اینترنتی شرکت را در جهت استفاده درست از ابزارهای دیجتال مارکتینگ را ارائه می‌دهد. در واقع وظیفه‌ی اصلی مشاور دیجیتال مارکتینگ ارائه راهکارهایی برای  رشد درآمد برای شرکت‌ها و به حداکثر رساندن میزان سود با استفاده از بستر اینترنت می‌باشد.

گاهی ممکن است که یک کسب و کار آنلاین نباشد کاری که دیجیتال مارکتینگ و مشاوره می‌تواند انجام دهد بیشتر دیده شدن این کسب و کار و در نهایت خلق برند در فضای مجازی یا همان دیجیتال برندینگ است. اما در صورتی که کسب و کار اینترنتی باشد مانند یک فروشگاه اینترنتی، در این‌صورت مشاور دیجیتال مارکتینگ با مشخص کردن استراتژی دیجیتال مارکتینگ می‌تواند باعث افزایش فروش شود.

هر کسب و کاری با یک مقدمه شروع می‌شود

جهت مشاوره باما همین الان تماس بگیرید

_

برخی از حوزه های مشاوره دیجیتال مارکتینگ

  • تحلیل رقبا و بازاربررسی رقبا و شناخت بازار به منظور تعیین رویکرد و استراتژی مناسب برای برند.
  • بررسی و بهبود وب‌سایت بررسی و بهبود وب‌سایت از نظر طراحی، محتوا، ساختار و بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو.
  • بهبود تجربه کاربری (UX) تحلیل و بهبود تجربه کاربری از طریق بهبود طراحی صفحات و بهینه‌سازی فرآیند خرید و...
  • بهبود سئوبهینه‌سازی موتورهای جستجو از طریق تحلیل کلمات کلیدی، بهبود سرعت بارگذاری صفحات و بهینه‌سازی ساختار و...
  • تبلیغات دیجیتالارائه راهکارهایی برای تبلیغات دیجیتال، مانند تبلیغات در گوگل و شبکه‌های اجتماعی، به منظور جذب مخاطبین و افزایش فروش.
  • بازاریابی ایمیلاستفاده از ایمیل‌ها به عنوان یک راه ارتباطی برای جذب مخاطبین و افزایش فروش.
  • تحلیل داده‌هاجمع‌آوری و تحلیل داده‌های مرتبط با فعالیت‌های دیجیتالی به منظور بهبود استراتژی بازاریابی.
  • محتوای دیجیتالتولید محتوای دیجیتالی همچون مقالات، ویدئوها، عکس‌ها و غیره جهت جذب مخاطبین و افزایش نام‌آوری برند.
  • راهنمایی در زمینه استفاده از شبکه‌های اجتماعیراهنمایی کردن کسب‌وکارها در زمینه استفاده از شبکه‌های اجتماعی به منظور افزایش نام‌آوری برند.
  • آموزش و مشاورهبرگزاری دوره‌های آموزشی ومشاوره در زمینه بهینه‌سازی فعالیت‌های دیجیتالی و ارائه راهکارهایی برای بهبود استراتژیبازاریابی و برندینگ.