آیا به دنبال طراحی سایت در اصفهان به صورت کاملا حرفه‌ای برای کسب و کار خود در اصفهان هستید؟ آیا می‌خواهید در دنیای آنلاین حضور قوی داشته باشید و با مشتریانتان در اصفهان و سراسر ایران ارتباط برقرار کنید؟ آرادیما، آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای و با تجربه، آماده است تا این امکان را به شما بدهد.

در آرادیما، یک تیم مجرب از طراحان و توسعه‌دهندگان وبسایت با تمرکز بر طراحی سایت در اصفهان، آماده است تا وبسایت شما را با رویکردی استراتژیک و خلاقانه طراحی کند. با درک کامل از نیازها و اهداف کسب و کار شما، ما از طراحی سایت شما به عنوان ابزاری قدرتمند برای جلب مشتریان جدید، ارتقاء برند شما و افزایش فروش استفاده می‌کنیم.

خدمات ما شامل توسعه و طراحی سایت در اصفهان، سئو سایت در اصفهان، آموزش اینستاگرام در اصفهان و  مشاوره دیجیتال مارکتینگ است. با استفاده از طراحی ریسپانسیو و بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو، موفقیت وب سایت شما در نمایش در تمام دستگاه‌ها و حضور در نتایج برتر جستجوی گوگل تضمین می‌شود.

خدمات طراحی سایت در اصفهان

_

در پس یک طراحی سایت حرفه‌ای، دانش فنی، ذوق هنری و سال‌ها تجربه نهفته است و این موضوع را ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ آرادیما در طی یک دهه اخیر، چشم‌انداز و سرلوحه‌ی خود قرار داده‌ایم و خرسندیم که با دستیابی به تخصصی مثال زدنی، بهترین خدمات را برای مشتریان خوش ذوق و مترقی خود به بار آورده‌ایم. با طراحی سایت با آرادیما می‌توانید کسب و کار خود را در دنیای دیجیتال مارکتینگ ماندگار نموده و بازار هدف خود را مخاطب قرار داده و فرصت افزایش درآمد چشم‌گیر و برندینگ موفقی داشته باشید.

uiux design

طراحی UI/UX

تعیین هدف مشخص برای سایت یا برنامه، طراحی رابط کاربری کارآمد، ساده و قابل فهم

site-per

پیاده‌سازی سایت

انتخاب فناوری‌های مناسب برای پیاده‌سازی سایت، اجرا و توسعه قسمت‌های مختلف سایت 

contentupload

بارگزاری محتوا

بارگزاری محتوا شامل فایل‌های مختلفی مانند تصاویر، متن، ویدیو و سایر محتواهای مورد نیاز 

supporing-1

پشتیبانی

نگهداری و به‌روزرسانی سایت به صورت مداوم که موجب حفظ کارایی و امنیت سایت خواهد شد.

آنچه باعث موفقیت کسب و کار شما در دنیای مجازی می‌شود تنها داشتن یک صفحه نیست.

طراحی سایت یک هنر مهندسی است.

 آنچه یک وب سایت برای خوب بودن و یا به عبارتی بهتر و کامل‌تر در دنیای اینترنت نیازمند است شامل موارد ذیل می‌باشد. یک سناریوی قوی، طراحی قالب و گرافیک زیبا و تاثیرگذار و توجه به اصول و استانداردهای جهانی UI,UX، استفاده صحیح و بجا از قالب‌ها و افزونه‌های مناسب در سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) مانند وردپرس، جوملا، دروپال و …، برنامه‌نویسی بهینه مطابق با استانداردهای کدنویسی، تولید و نشر محتوای بهینه و مفید، امنیت سایت … و در پایان همراهی همیشگی یک تیم پشتیبانی و ایده‌پردازی حرفه‌ای، پاسخگو و خوش ذوق.

آرادیما با استفاده از روش‌های اصولی و پایه‌ای طراحی سایت در اصفهان را با به کارگیری دانش و هنر و تجربه تیم متخصص و خلاق خود سایت شما را از صفر تا صد پیاده‌سازی و پشتیبانی کرده و همه چیز را برای رسیدن سایت شما به صفحه اول نتایج جستجوی گوگل فراهم می‌کند.

 این شما هستید که با اعتماد به آژانس دیجیتال مارکتینگ آرادیما این افتخار را به ما می‌دهید که در بسترسازی برای سود و فروش بیش‌تر شما سهیم باشیم. مهم‌ترین هدف آرادیما با توجه به نیازهای خاص مشتری خود، طراحی سایت کاملا اختصاصی و شخصی‌سازی شده و به مراتب عالی‌تر از سایت‌های برتر و موفق در آن حوزه می‌باشد.

برای طراحی سایت در اصفهان با آرادیما شما خواهید داشت:

طراحی و توسعه سایت با رابط کاربری زیبا و کارآمد، وبسایتی که با تمام دستگاه‌ها سازگاری کامل داشته باشد، بهینه‌سازی سایت برای بهبود رتبه در موتورهای جستجو، استفاده از تکنیک‌های روز و بهینه‌سازی محتوا برای جلب ترافیک وبسایت

اهمیت طراحی سایت در اصفهان

استان اصفهان با بهره‌مندی از حدود ۵.۶ % جمعیت کشور، رتبه سوم پرجمعیت‌ترین استان کشور را به خود اختصاص داده است و از لحاظ موقعیت جغرافیایی، به دلیل قرارگیری در مرکز ایران و در مسیر شاه‌راههای اصلی مواصالتی کشور (جنوب- شمال و شرق- غرب) از مزایای متعددی همچون امنیت و دسترسی آسان به سایر استان‌های کشور برخوردار شده است. استان اصفهان از دیرباز به عنوان یک استان صنعتی شناخته می‌شود و به دلیل قرارگیری صنایع بزرگ و کلیدی همچون فولاد، پالایشگاه‌های پتروشیمی، سیمان و انرژی هسته‌ای نه تنها سهم بالایی در صنعت کشور دارد بلکه زمینه شکل‌گیری صنایع کوچک و متوسط زیادی در این استان فراهم شده است.

لذا با وجود پتانسل بسیار بالا برای داشتن کسب‌و کار و کسب درآمد، طراحی سایت در اصفهان برای هر کسب‌وکاری در اصفهان از ملزومات می‌باشد و کمک زیادی به دیجیتال برندینگ و افزایش درآمد هر بیزنسی خواهد کرد.

طراحی سایت در اصفهان با آژانس دیجیتال مارکتینگ آرادیما
مزایای طراحی سایت در اصفهان

مزایای طراحی سایت در اصفهان

دسترسی آسان به بازار بزرگ: همانطور که گفته شد، استان اصفهان با جمعیت بالا و موقعیت جغرافیایی مرکزی، به عنوان سومین استان پرجمعیت کشور دارای بازار بزرگی است. طراحی سایت در اصفهان به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که به طور آنلاین به این بازار دسترسی داشته باشند و محصولات و خدمات خود را به مشتریان در سراسر استان و حتی در سرتاسر کشور ارائه کنند.

نمایشگاه آنلاین: طراحی سایت در اصفهان به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا به صورت آنلاین نمایشگاهی از محصولات و خدمات خود داشته باشند. این امر در استان اصفهان که دارای صنایع بزرگ و کلیدی است، بسیار مهم است. کسب‌وکارها می‌توانند از طریق سایت خود نمونه‌هایی از محصولات خود را به نمایش بگذارند و از طریق ارتباط آنلاین با مشتریان، سفارشات را دریافت کنند.

افزایش درآمد: طراحی سایت در اصفهان به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا کانال‌های فروش خود را گسترش دهند و بیشترین استفاده را از بازار خرده‌فروشی و فروش آنلاین داشته باشند. این امر منجر به افزایش درآمد و سوددهی بیشتر برای کسب‌وکارها خواهد شد.

دیجیتال برندینگ: وب‌سایت کسب‌وکار، به عنوان نماینده آنلاین برند، نقش بسیار مهمی در دیجیتال برندینگ و شناخته شدن کسب‌وکار در بازار دارد. با طراحی سایت در اصفهان به صورت حرفه‌ای و متناسب با هویت بصری کسب‌وکار، این امکان فراهم می‌شود که ارزش و اعتبار کسب‌وکار به خوبی به مشتریان منتقل شود.

_

انواع طراحی سایت در اصفهان

از طراحی سایت‌های فروشگاهی و خدماتی گرفته تا سفارشی‌سازی وب سایت‌های شخصی، تیم ما با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌های وب، به شما کمک می‌کند تا یک وب سایت با عملکرد بالا و طراحی زیبا داشته باشید.

طراحی سایت با وردپرس

 به دلیل سهولت در اجرا سرعت بالا، زمان کم و هزینه‌های مقرون به‌صرفه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. و پاسخگوی بخش وسیعی از نیازها می‌باشد.

طراحی سایت کدنویسی

 این نوع طراحی، که با انواع زبان‌های برنامه‌نویسی اجرا می‌شود. اغلب برای سایت‌های پیچیده و با نیازهای خاص استفاده می‌شود.

طراحی سایت تخصصی

طراحی تخصصی برای انواع حوزه‌های فعالیت، با در نظر گرفتن قابلیت‌های خاص و ویژگی‌های موردنیاز برای هر حوزه انجام می‌شود..

طراحی سایت فروشگاهی

سایت‌هایی با قابلیت‌هایی مانند مدیریت محصولات، سبد خرید، پرداخت آنلاین، ارسال کالا و ... جز این دسته از طراحی سایت به شمار می‌آید.

طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان

همانطور که پیش‌تر گفتیم استان اصفهان درصد چشم‌گیری از بازار کار و صنایع ایران را به خود اختصاص داده است، پس حضور در بازار رقابتی اصفهان نیازمند استراژی قوی و شناخت دقیق راهکارهای  دیجیتال مارکتینگ می‌باشد. جهت طراحی سایت در اصفهان و طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان با سپردن آن  به آژانس دیجیتال مارکتینگ آرادیما می‌‎توانید اطمینان حاصل کنید که جای خود را در کسب و کارهای اینترنتی اصفهان پیدا خواهید کرد و ثابت خواهید ماند.

طراحی زیبا و گیرا، مطابق با استاندارهای روز کدنویسی، سرعت بالا، امنیت بالا و پشتیبانی و …. از ویژگی‌های یک سایت فروشگاهی خوب است که آرادیما تلاش خود را بر این داشته است تا تمام این ویژگی‌ها را در طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی خود در نظر بگیرید و رضایت مشتریان خود را جلب نمایید.

هر کسب و کاری با یک مقدمه شروع می‌شود

جهت مشاوره باما همین الان تماس بگیرید

_

چرا آرادیما برای طراحی سایت در اصفهان؟

شرط حضورِ موفق در این بازار پررقابت، داشتن نگاهی حرفه‌ای، دقیق و برخواسته از تجربه موفقیت می‌باشد، ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ آرادیما با طراحی سایت مد نظر و مورد نیاز شما به صورت حرفه‌ای و کاملا اصولی  به درخشیدن هرچه بیشتر کسب و کار شما کمک خواهیم کرد.

  • یکپارچی خدماتتمام خدمات زیر مجموعه دیجیتال مارکتی
  • حضور متخصصان با تجربهتمام خدمات زیر مجموعه دیجیتال مارکتی
  • پاسخگویی و پشتیبانیتا انتهای راه با شما هستیم

هزینه طراحی سایت در اصفهان

_

هزینه طراحی سایت در اصفهان  یک موضوع مهم است که نیازمند توجه ویژه است. این هزینه به علت نیاز به امکانات و ویژگی‌های مختلف سایت، می‌تواند متغیر باشد. بنابراین، هزینه طراحی سایت در اصفهان از جمله فاکتورهای حیاتی در فرآیند طراحی است. قیمت‌های پایه برای طراحی سایت‌ها در زیر آمده است، اما برای تعیین قیمت دقیق‌تر، نیاز به یک نیازسنجی دقیق و بررسی خواسته‌های مشتری داریم.

 آرادیما بر حسب تجربه بسته‌های برای طراحی سایت‌های شرکتی و فروشگاهی آماده کرده‌است؛ زیرا بیشترین تقاضاها در این زمینه‌ها وجود دارد که شما می‌توانید خدمات ارائه شده و هزینه‌های در نظر گرفته را در زیر ببینید. اما اگر شما درخواستی خارج از بسته‌های ارائه شده دارید (مانند یک آموزشگاه آنلاین یا یک سایت خبری و غیره)، کافیست با ما در تماس باشید تا نیازهای شما مورد بررسی قرار گیرد و اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار داده شود.

هزینه طراحی سایت شرکتی

پکیج برنزی

شروع قیمت‌ها از
میلیون تومان 11/5
  • خرید دامنه .ir پنج ساله
  • هاست ۵۰۰ مگابایت یکساله
  • رسپانسیو بودن سایت (سازگار با موبایل)
  • طراحی گرافیکی صفحه اصلی (برنزی)
  • طراحی اسلایدر و گالری تصاویر
  • قرار دادن لینک شبکه های اجتماعی
  • امکان قرار دادن ویدئو و فایل صوتی
  • پشتیبانی فنی سایت یک ساله
  • پیاده سازی صفحات داخلی سایت
  • بارگزاری محصولات/ خدمات ( تا ۱۰)
  • سرور ضد هک و فایروال حرفه ای
  • آموزش محتوا گذاری و پنل مدیریت (۲ ساعت )

پکیج نقره‌ای

شروع قیمت‌ها از
میلیون تومان 15/5
  • تمام موارد پکیج برنزی
  • هاست ۱ گیگابایت یکساله
  • خرید دامنه .ir پنج ساله و .com
  • طراحی گرافیکی صفحه اصلی (نقره ای)
  • بارگزاری محصولات/ خدمات ( تا ۲۰)
  • انجام سئو داخلی سایت
  • ثبت مکان در گوگل مپ
  • ثبت سایت در گوگل و گوگل وبمستر
  • ایجاد اکانت گوگل آنالیتیکس
  • آموزش محتوا گذاری و پنل مدیریت (۴ ساعت )

پکیج طلایی

شروع قیمت‌ها از
میلیون تومان 19
  • تمام موارد پکیج نقره ای
  • طراحی گرافیکی صفحه اصلی (طلایی)
  • افزودن طراحی گرافیک یک صفحه دیگر از صفحات اصلی
  • مشاوره و نظارت گرافیست بر محتوای گرافیکی
  • بارگزاری محصولات/ خدمات (تا ۵۰)
پرفروش‌ترین
پکیج شرکتی الماسی

تمام موارد پکیج طلایی

طراحی گرافیکی صفحه اصلی (الماسی)

افزودن طراحی گرافیک دو صفحه دیگر از صفحات اصلی

تهیه نقشه راه و پروپزال

شروع قیمت از 

میلیون تومان 30
  •  

هزینه فروشگاه اینترنتی در اصفهان

پکیج برنزی

شروع قیمت‌ها از
میلیون تومان 12/5
  • رسپانسیو بودن سایت (سازگار با موبایل)
  • طراحی گرافیکی صفحه اصلی (برنزی)
  • طراحی اسلایدر و گالری تصاویر
  • قرار دادن لینک شبکه های اجتماعی
  • پیاده سازی صفحات داخلی سایت
  • بارگزاری محصولات/ خدمات ( تا ۲۰)
  • امکان قرار دادن ویدئو و فایل صوتی
  • امکانات اولیه سایت های فروشگاهی
  • تعریف کد تخفیف های متعدد و هوشمند
  • همکاری جهت گرفتن درگاه پرداخت و اتصال
  • همکاری جهت گرفتن اینماد
  • پشتیبانی فنی سایت یک ساله
  • سرور ضد هک و فایروال حرفه ای
  • خرید دامنه .ir پنج ساله
  • هاست ۱ گیگابایت یکساله

پکیج نقره‌ای

شروع قیمت‌ها از
میلیون تومان 17
  • تمام امکانات پکیج برنزی
  • طراحی گرافیکی اختصاصی صفحه اصلی (نقره‌ای)
  • جستجوی پیشرفته
  • اطلاع رسانی موجود شدن محصول
  • اتصال به سامانه پیامکی جهت اطلاع مدیر سایت از خرید جدید
  • فیلتر محصولات بر اساس قیمت ، دسته بندی ، برچسب، برند و سایر ویژگی‌ها
  • بارگزاری محصولات/ خدمات ( تا ۵۰)
  • انجام سئو داخلی
  • ثبت سایت در گوگل وبسمتر
  • ساخت اکانت گوگل آنالیتیکس
  • آموزش محتوا گذاری و پنل مدیریت (۴ساعت )
  • هاست ۲ گیگابایت یکساله
  • خرید دامنه .ir پنج ساله و .com

پکیج طلایی

شروع قیمت‌ها از
میلیون تومان 23
  • تمامی امکانات پکیج نقره‌ای
  • هاست ۳ گیگابایت یکساله
  • طراحی گرافیکی اختصاصی صفحه اصلی (طلایی)
  • افزودن طراحی گرافیک یک صفحه دیگر از صفحات اصلی
  • مشاوره و نظارت گرافیست بر محتوای گرافیکی
  • افزایش بارگزاری محصولات/ خدمات (تا ۱۰۰ عدد)
  • افزایش زمان آموزش محتوا گذاری و پنل مدیریت
  • ارائه فاکتور حرفه ای فروش به مشتریان
  • امکان ایجاد کیف پول
  • بازیابی سبدهای خرید رها شده
پرفروش ترین
پکیج شرکتی الماسی

تمام موارد پکیج طلایی

طراحی گرافیکی صفحه اصلی (الماسی)

افزودن طراحی گرافیک دو صفحه دیگر از صفحات اصلی

تهیه نقشه راه و پروپزال

شروع قیمت از 

میلیون تومان 45
  •  

نیاز سنجی طراحی سایت در اصفهان

_

نفوذ به اعماق ذهن مشتری و استخراج نیازهای کسب وکار که در ناخودآگاه آنها جای گرفته، بررسی و تحلیل رقبا و بازارکار حوزه مرتبط، پیش بینی و رفع نیازهایی که در آینده ممکن است شما را به چالش بکشد، از مواردی هستند که ما در نیازسنجی مشتریانمان برای طراحی سایت در اصفهان انجام می‌دهیم. ما نیاز سنجی را با استفاده از برگزاری جلسات با کارفرما، فرم‌های نیاز سنجی حرفه‌ای و تحلیل سایت‌های ایرانی و خارجی در حوزه مرتبط انجام می‌دهیم.

با پر کردن فرم زیر و یا تماس با ما می‌توانید درخواست نیاز سنجی طراحی سایت در اصفهان را برای ما ارسال کنید.

 

برخی سوالات متداول

طراحی سایت شامل چه مواردی می شود؟

طراحی سایت در آژانس دیجیتال مارکتینگ آرادیما شامل خرید دامنه و هاست، طراحی ux و ui کاملا حرفه‌ای ، پیاده‌سازی سایت، بارگزاری محتوا، انجام تنظیمات سئو داخلی و بهینه‌سازی سایت، امنیت سایت، پشتیبانی فنی یک‌ساله و ……

هزینه طراحی سایت چقدر است؟

ما برای تمام بودجه‌ها طراحی سایت با کیفیت بالا انجام میدهیم، و پکیج‌های مختلف برای هر بودجه‌ای در نظر گرفته ایم، که شما می‌توانید در وب سایت ما مشاهده کنید و با توجه به نیاز خود پکیج مناسب خود را انتخاب کنید.

زمان مورد نیاز برای طراحی وب سایت چقدر است؟

معمولا برای سایت های شرکتی ۶۰ روز کاری زمان در نظر گرفته می‌شود اما زمان دقیق بعد نیاز سنجی خواسته کارفرما، اعلام می‌شود.